Page 70 - Секретаријат за законодавство
P. 70

на рамка за политика на радио спектарот во Европската заедница
            (Одлуката за радио спектрум). Во член 5 за достапноста на инфор­
            мацијата, земјите­членки се обврзани да се осигураат дека нивната
            табела за распределба на радио фрекфенција и инфорамции за пра­
            вата, условите, процедурите, давачките и таксите кои се однесуваат
            на радио спектрумот се објавени доколку се релевантни со цел да
            ја постигнат целта која е поставена во член 1. Потребно е оваа ин­
            формација да се обновува и да се преземаат мерки за да се развие
            соодветна база на податоци за да бидат информациите достапни
            до јавноста. Ова е пример за одредбата која бара понатамошна им­
            плементација од страна на земјата­членка и за таа цел оваа одлука
            беше транспонирана во хрватскиот закон за електронски комуни­
            кации како и дополнителна уредба за распределбата на спектрумот
            на радио фрекфенциите кои ја регулираат обврската на хрватската
            регулаторна агенција за мрежни индустрии (ХАКОМ) за да ја чува­
            ат и редовно одржуваат базата на податоци за радио фрекфенциите.

            Транспозиција на судската пракса на Судот на правдата

            Судската пракса во Судот на правадата има голема улога при ела­
            борацијата на правниот систем на ЕУ, и голем број полиња се ре­
            гулирани не само од традиционални обврзувачки правни инстру­
            менти туку и со владеење на Судот преку кое се интерпретира
            законодавството на ЕУ.

            Судот пресудува при интерпретацијата на законот на ЕУ, спроведу­
            вајќи го законот и поништувајќи ги правните акти на ЕУ и мора да
            се земат истите предвид кога се транспонира законодавството на ЕУ
            или можно е да се потребни измени на националниот закон во кој се
            транспонира законодавството на ЕУ доколку е спроведено спротив­
            но на одлуката од Судот. Соодветни хрватски институции потпомог­
            нати од експерти од страна на МНЕП го следат развојот на правото
            на Судот и мора да преземат имплементирачки мерки во согласност
            со него. Исто така, во Изјавата за усогласеност, секогаш е потребно
            да се даде упатување кон одлуките на Судот кои биле земени пред­
            вид при транспозицијата на второстепеното законодавство на ЕУ.

            Како пример, може да го посoчиме случајот Test­Achats (Ц­236/9)
            кој се однесува на Директивата од Советот 2004/113/ЕЗ од 13 де­


            68
   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75